Reklamačný poriadok
Zákazník má možnosť využiť lehotu na uplatnenie práva zo zodpovednosti za vady predanej veci, a to v čase 24 mesiacov od prevzatia tovaru. Ak nastal nejaký problém s tovarom, ktorý ste si objednali z nášho e-shopu, tak nám zavolajte na +421905426341 alebo najlepšie pošlite odfotený reklamovaný tovar na [email protected] alebo postupujte podľa štandardných krokov uvedených nižšie.
Ako postupovať pri reklamácii:
- Reklamuje ten, kto tovar objednal. V odoslanej reklamácii nám oznámte svoje telefónne číslo alebo e-mail pre rýchle spojenie v prípade nejakej nezrovnalosti.
- Tovar zašlite so sprievodným reklamačným listom, vrátane presného popisu závady. Označte požadovaný spôsob vybavenia reklamácie (výmena tovaru, vrátenie peňazí).
- Ak chcete vymeniť poškodený tovar zo sady (tj. Z niekoľkých kusov v balení), pošlite iba poškodenú časť, nie celú sadu. To platí aj v prípade, že sa jedná o výrobok, ktorý sa skladá z viacerých dielov a poškodená je len jedna jeho časť.
- Tovar zasielajte najlepšie v originálnom obale. Už používaný tovar alebo časť sady vhodne zabaľte.
- Balíček zašlite ako obyčajnú, poprípade doporučenú zásielku. Podací lístok od zásielky si ponechajte ako doklad o odoslaní. Zásielky neposielajte na dobierku, takto poslané zásielky nepreberáme.
Adresa pre zaslanie reklamácie:
eHM, s.r.o.
Rudník 182
04423 Jasov
Slovensko